Hoolland!!

Heejhej Cia här!

Igår kväll träffade jag upp Mandie för att fika lite, jag som alltid tar chokladboll är väldigt besviken på wayne´s chokladbollar. Hmm. Vi satt iallafall där och diskuterade lite allt möjligt, typ avrje mening började med "men asså jag hörde att". Haha, det var så mycket skvaller igår men det är ju sånt man vill veta också ju! Sista gången jag träffade Amanda innan jag åker till Finland på fredag.

Efter ett tag kom också Carrow dit och joinade oss, så då gick vi till O´learys, som var proppat! Hittade iallafall tre platser och kollade på matchen där. Amanda körde bil men jag och Carro lära ta 22.20 bussen så vi gick ungefär 22.10 därifrån, då ledde Holland med 3-1. Kom på att det är så drygt att inte bo nära stan för då tar det hundra år innan man kommer hem, suck. Nu tänkte jag gå ut och måla lite så att jag blir klar, inte mycket kvar nu. See ya!

XOXO Cia




Kommentarer
Postat av: StortFanAvErTvå

bra att holland vann iaf :) dom borde vinna vm bara för att dom slog ut brassarna :)

2010-07-09 @ 23:55:23
URL: http://nobrain.dk
Postat av: Cia

Haha, sorry.. Jag hejade på spanien i finalen :D

2010-07-16 @ 11:45:23
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0