Hmm..

Tja tja!

Känns som om jag borde ta körkort..snart.. Jag vill också kunna köra bil utan att behöva tänka på att jag inte får missa sista bussen för då får jag problem, eller att jag lär passa in med mina bussar som aldrig går. Här på Bergö vore det trevligt att få skjutsa folk istället för att åka snålskjuts hela tiden. Sånt är livet, ska nog ta tag i körkortet när jag kommer hem. Men schh, ingen vet att körkortsboken ligger i resväskan!

Igår fick jag köra lite bil iallafall, utan papi, stort steg! Jag bara skämtade om att jag kunde köra så sätter sig folk i baksätet och emma i passagerarsätet, då blev det lixom bara en plats kvar till mig. Tur att det var en volvo, annars vet man aldrig hur det hade kunnat gå.




Kommentarer
Postat av: StortFanAvErTvå

jag trodde du hade tagit det eftersom du kör ibland :)

2010-07-20 @ 23:35:21
URL: http://nobrain.dk
Postat av: Cia

Haha, näe jag bara övningskör då med Papi :D

2010-08-03 @ 11:01:26
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0