Finland

Heej Cia här!

Igår kväll packade jag tills klockan var typ 2, var borta hela dagen så då hann jag inte packa direkt. Hade kunnat gjort det i onsdags när jag inte åkte och badade med lollo för jag hade så ont i halsen, men näe det blev inte av då heller. Det var så svårt att packa igår, skorna och presenterna tog mer än halva väskan och hur ska jag då få plats med kläder för en vecka? Jag kom sedan på den smarta idén att man kan ju ha en sportbag som handbagagde, så nu på morgonen gick jag upp halv 7 och var pigg. Då flyttade jag om lite, tog lite från väskan som mamma och pappa ska ta med och lade i den jag ska ta med nu. Ska ha med en klädväska nu, en klädväska som mamma och pappa tar med nästa vecka, ett handbagage och en väska med fotbollsgrejer.

Nu ska vi åka om ca en halvtimme och jag är helt klar och fortfarande pigg, så då ska jag köra till Arlanda så får väl pappa sitta och sova eller nå. Sedan kommer någon och hämtar mig vid flygplatsen i vasa och efter det börjar man väl med att förbereda bröllopet. Första bröllopet som jag ska på i mitt liv så det kommer bli intressant, det är tydligen inte alls som i Sverige. Det är mina kusiners farbror som ska gifta sig. Nu tänkte väl jag ta och borsta tänderna och fixa allt det sista innan vi åker, Ha det bra!

XOXO Cia


I´m gonna miss my Pinky!'


Kommentarer
Postat av: StortFanAvErTvå

haha jag som trodde du skulle till oslo ;)

2010-07-09 @ 23:52:53
URL: http://nobrain.dk
Postat av: Cia

Haha, jaa det hade kunnat bli lite fel där xD

2010-07-16 @ 11:44:19
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0