Biffin

Hej, Cia här.

Igår gjorde jag något väldigt roligt, jag åkte på "biffin". Det är en badsak som man har efter en båt och så ska man försöka hålla sig kvar. Innan det så åt vi en glass på Mölle och sen åkte vi ut med Kims pappas båt och åkte med den där biffen. Det var värsta kul att åka men idag så har jag träningsvärk i rumpestumpen och längst ner i ryggen, som bara den!

Det kanske roligaste som hände igår var när Emma och Kim skulle åka samtidigt och Kim flög av, Emma satt fortfarande på men efter ett tag släppte hon. När hon sen kom ovanför ytan började hon skrika att hon tappat bikinitrosorna, det var såååååå kul! Jonatan hittade dem sen i vattnet så han tog åran och kastade dem till Emma. HAHHAHHAH!








Kommentarer
Postat av: StortFanAvErTvå

träningsvärk för första gången då, hur kändes det ? :)

2010-07-16 @ 17:07:02
URL: http://nobrain.dk
Postat av: Cia

Jaa, det känns kan jag ju säga! Då har man varit med om det också :)

2010-07-16 @ 17:23:56
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0