Tooobbeee

Hej bloggen Cia här!

Idag har jag varit lite duktig och klippt gräsmattan och så har jag dömt, hundra kr till i min Ålandsspargris :) Såg att det var "En annan del av Köping" ikväll och såklart kollade man på det! Det går ju inte annat än att älska programmet! Och Tobbes kommentarer, ett litet smakrpov på allt han sagt här:

Tobbe:Näe jag har inte ont i käken..
Person: Vart har du ont då?..
Tobbe: Jag har ont i käften!

Byggjobbaren: Jag ska bara sätta upp den här plankan.
Tobbe: Det vette fan om du klarar.

Tobbe: Du måste raka dej!
Byggjobbaren: Måste jag?
Tobbe: Jaa, du ser förjävlig ut.




Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

tobbe är noob :)

2010-08-15 @ 22:53:38
Postat av: Cia

Du är bara avundsjuk på uppmärksamheten han får :D

2010-08-15 @ 23:37:00
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0