So pinky-style

Tjaaa Cia här!

Känns som om jag bara går här hemma och gör.. ingenting! Alla jobbar nu också. Har fått reda på att värsta många ska börja plugga i höst också, så då lär de ju flytta härifrån. Det är typ allt från kristianstad och till, ja gud vet vart. Amanda har jag inte pratat med på jättelänge så jag vet inte vad hon bestämt sig att göra, tur att Lollo stannar kvar iaf!

Idag har jag suttit och funderat på vad jag skulle kunna göra de här dagarna när jag gör ingenting, funderar på att åka till arbetsförmedlingen i morgon och titta vad de kan säga. Kollade på förvaringslådor att ha under min säng idag, jag sa ju till pappa att jag vela ha rosa men så kollade han på clas ohlson och hittade bra lådor där. När jag fick se dem, VITA, tyckte jag att han skulle kolla vidare och vips så hade IKEA rosa lådor som var någon cm under vad de fick vara i höjden. BRA IKEA!

49:- och locket kostar 19:-.



Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

tur du har med låddorna ;)

2010-08-11 @ 02:40:32
Postat av: Cia (sorgligt med ditt namn)

Haha, väldigt tur lär jag säga :)

2010-08-11 @ 10:43:33
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

grymt namn :D

2010-08-11 @ 19:28:52
Postat av: Cia

Gillar det inte riktigt ja.. Det fattas lixom nåt ;)

2010-08-12 @ 21:07:54
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

haha inte riktigt helt liksom ;)

2010-08-13 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0