Home!

Hello bloggen! Cia här

I tisdags kom båten till stockholm vid halv 7 svensk tid tror jag det var, rätt tidigt. Det kändes skönt när man kom hem vid halv 10 och hade hela dagen framför sig iallafall. Har inte haft tillgång till internet hos min mormor typ alls så det känns som jag ligger några veckor efter med allt som hänt här hemma. Nea har berättat lite iallfall. MEEEEEN en sak som berättat är att de kanske ska flytta till gävle strand, det kan de ju inte göra! De kan ju inte bara lämna mig så här i sticket, eller som Tora sa " Hur ska du klara dig Cia?". Här kommer man hem från bästa sommaren någonsin, och hem till det här! Jag funderar på att göra extra mycket reklam för deras lägenhet på Gävle strand som de ska köpa, mohahah! Det är så att det fanns ett pris för den ELLER för högstbjudande, hihi. Jag planerar att det ska komma någon rik snubbe från stockholm och ta den.

Annars var det träning i onsdags och match igår. Matchen var mot IFK/Hille  och det blev 2-2, Tora nickade en gång i ribbkrysset och sköt en gång i stolpen. Kan man ha mer otur eller? Man såg att vi inte spelat match på ett tag men ibland såg man glimtar av vårt passningspel. Just nu sitter jag iallfall och inte gör alltför mycket, mamma och pappa stack precis iväg till hälsocentralen för att mamma har fått en glasbit i foten tror de. Jag vet hur det känns när läkaren gräver i foten så jag hoppas att hon får bedövning.

XOXO Cia

Fint kort på Emma <3


Jag och Emma i Pattes Cadillac


Spelade pidro också, hehe :)



Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

du var ju inte hemma på hela sommaren också tycker du nea ska bo kvar ;)

2010-08-11 @ 02:41:39
Postat av: Cia

DU, det är liiite skillnad på semester och flytta!!!

2010-08-11 @ 10:44:14
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

hon hämnas ju på dig fattaru väl ;)

2010-08-11 @ 19:28:29
Postat av: Cia

Haha, I don´t think so lillen ;)

2010-08-12 @ 21:08:50
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

Hon sa det till mig, "muhahaha, eftersom cia var borta hela sommaren så flyttar vi" ;)

2010-08-13 @ 13:17:21
Postat av: Cia

Men sure hörrö ;)

2010-08-13 @ 16:00:12
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

helt sure asså ;)

2010-08-14 @ 01:14:08
Postat av: Cia

Jamen eller hur ;)

2010-08-14 @ 21:40:38
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0