Fjällen..?

Hello Cia här!

I torsdags kom Johanna hit för att sova över och så skulle hon hjälpa mig med mitt cv och personliga brev. Skulle följa med henne med 7.45 bussen till stan för att hon skulle fixa naglarna kl.9, kände mig rätt snäll där! Det var ganska kul att kolla på när hon fixade naglarna eftersom jag gillar att hålla på med naglar själv. Borde ta kort och sätta ut vad jag gör kom jag på nu. Det värsta var bara när hon tröck upp nagelbanden, då lära jag kolla bort. Hatar nagelband, de är så äckliga! Sen klöpp hon bort det hon skjutit upp, usch! Men iallafall så tänkte jag att efter hon fixat naglarna så skulle vi till arbetsförmedlingen för att lämna cv och personligt brev till massa fjällenföretag som sökte folk inför i vinter. Kom på i sista sekund att jag vill inte jobba där i vinter ju, 3 stora anledningar finns det:

Jag kan inte träna nå fotboll med mitt lag
Åker vi till Finland i jul kan jag inte följa med
Årets störta cup, Bilma, skulle jag inte heller kunna vara med på för att jag jobbade

Livet är hårt ibland, hade redan skrivit klart ett speciellt personligt brev för just fjällenföretag men det var det bara att kasta. Men äh, jag stannar mycket hellre hemma även fast det skulle vart roligt där uppe.





Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

äh dissa fotbollen föfan ;)

2010-08-31 @ 21:45:46
Postat av: Cia

hah, eller inte! finland då???

2010-08-31 @ 21:53:27
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

finland är för töntar .:)

2010-09-01 @ 22:18:26
Postat av: Cia

Då är jag en stoor tönt!

2010-09-01 @ 23:14:36
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cia, du måste verkligen sluta misshandla de svenska skriftspråket!!! Tröck? Klöpp? Lära? När jag gick i skolan böjdes t.ex. Trycka enligt följande: trycka, tryckte, tryckt.

2010-09-09 @ 17:53:08
Postat av: Cia

Då kan du skaffa en egen blogg å skriva den perfekta svenskan du lärt dej i skolan ;)

2010-09-09 @ 20:17:18
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

vad är det för viktigpetter som inte vet att det heter klöpp eller tröck ? :)

2010-09-25 @ 18:35:24
Postat av: Cia

Min kära bror ;)

2010-09-25 @ 21:25:16
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0