Blod, svett och inga tårar

Hej Cia här!

Hela dagen idag har jag hållit på med att flytta över ved från ena kammaren till den andra, med hjälp av ett transportband. Här ute är det high tech som gäller! Pappa kom kanske på att det var lite för mycket för att lämna det helt åt mig, som han tänkte i början, så han har hjälp till också. Det tog då bara en dag att få bort all ved för att kunna ta bort allt skit under. Fick ett vedträ på "knölen" på foten också så det började typ ila i benet, tror den kom precis på knölbenet för det blödde knappt någonting.

Annars är jag bara hemma, tar hand om Neas missimattar, katter, och lite allt möjligt. Apropå korv så finns det just nu i min Ålandskassa hela 200 kr, är rätt tät jag. Näe, men det är 3 st från Bergö som pluggar på Åland och v.41 trligen tänkte ett gäng + Emma åka till Åland för att hälsa på dem. De frågade om jag vela hänga med, fast från Sverige då, och det är klart jag vill! Det är bara att börja spara i tid, från när jag dömer och när jag klipper gräset.

XOXO Cia




Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

200 kommer räcka långt det (Y)

2010-08-15 @ 00:04:38
Postat av: Cia

Haha, speciellt när en pizza kostar 160 kr lixom :)

2010-08-15 @ 00:11:02
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

serri ? ;o

2010-08-15 @ 00:12:33
Postat av: Cia

Jaa, helt serri! Import kostar..

2010-08-15 @ 00:31:05
URL: http://thepinkys.blogg.se/
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

jag vet, större delen av vår skatt går åt till dom..

2010-08-15 @ 04:03:51
Postat av: Cia

Ursäkta? Det tillhör ju inte ens sverige! SKämtaru?

2010-08-15 @ 12:04:28
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0