3 poäng!

Tja tja Cia här!

Igår var det match mot Ockelbo, det var första matchen i slutspelet om vem som ska gå upp i division 3. Vi hade väldigt bra passningsspel, har tränat rätt mycket på det och det börjar synas tycker jag. När andra halvlek skulle börja stod det 1-0 till oss men efter typ 20 min kanske gjorde de ett mål. Sedan när det var 3 min kvar gjorde Tora mål. De där 3 minuterna var de värsta i hela matchen, så himla stressigt!! Skönt att få 3 poäng och nu ligger vi 2:a. http://gestrikland.svenskfotboll.se/resultat-tabeller/?scr=table&ftid=30133

Tror att jag är klar med mitt cv och personliga brev nu också, Johanna har hjälp mig väldigt mycket. Jag hade verkligen ingen aning om hur man skrev ett cv men jag hoppas att jag klarar pappas granskning sen. Ikväll är det träning som gäller, hoppas det blir lika roliga träningar som förra veckan!

Hittade bilder från undervattenskameran jag köpte i Hawaii, bjuder på en bild här från när vi var och snorklade.


http://gestrikland.svenskfotboll.se/resultat-tabeller/?scr=table&ftid=30133

Kommentarer
Postat av: StortFanAvDig (föredetta er två ;) )

blire div 3 nästa år alltså ? ;)

2010-08-31 @ 21:47:23
Postat av: Cia

Vet inte, får väl se :)

2010-08-31 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0